Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

Makin berseri2 raya Puan Hafiza tahun ini =)



Sebelum ini kan aku katakan nak sangat baju kain kaftan chiffon, mengandung2 pun nak ikut peredaran zaman jugak =)....aku nak sangat2 pakai untuk raya ala2 macam gambar di bawah ni =)


Baru je pagi td post kata bahawasanya laki aku tak kasi beli kain kaftan kali ini dia membenarkan setelah melihat ada "innernya" ada =), ya allah tuhan je tahu seronoknya hati aku ketika ini beli lihat baju kaftan tu...Tadi masa menemani kak jijan ke supermarket ternampak ini baju terus sms laki aku mintak kebenarannya, dan dia membenarkannya, best sgt2!...hehehehehehehehe=)

"Tq awak sebab benarkan saya membeli baju jenis kaftan yang saya betul2 mengidam2 sgt nak beli...thanks sgt2 awak"...

 ~ Wah berseri2 raya bini awak taw dengan baju ni =) ~

Notakaki : Sampai sekarang masih senyum sehingga ke telinga,selamat hari raya! =)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)