Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

Breastpump Avent Manual...akhirnya kau milikku :)

Assalamualaikum...

Lately ni dan akan datang asyik2 bercerita pasal khalish & BF je...mengikut peredaran zaman & masa la kan....sekarang2 teman2 aku banyak bercerita pasal hal2 kawin ni dalam blog..mcm natrah, jijah & lin....aku punya zaman masa tu dah lama berlalu...rasa rindu aje zaman2 tu...x kose mak!

Hehehehe, td dah beli BP Avent Manual...tq  alot hubby coz belikan jugak BP impian aku tu...harga dia mahal ok bagi aku, so kena la timbang2 kati dan memikirkannya dekat seminggu nak membelinya memandangkan kami banyak nak pakai duit dalam msa terdekat ni...tapi bila dgr fedback ibu2 yang pakai BP ni terus teringin nak memilikinya...hehehe:)

Nak2 bila kuantiti BM aku makin naik, smlm aku dpt pump 16oz ok!!!hepi2 sgt pastu terus sms momma mia!hehehehehe..harus la bgthu dia, dia sumber inspirasi mak ok...

Tak sabar2 nak pakai besok...:)

Notakaki : Khalish kena selesema....tunggu mama pulang ye, mama & papa ada belikan baju baru untuk khalish :)

1 comment:

  1. Sangat mengujakan.. 16oz. Well done sis... Berusaha lagi hokey u can do it babeh...

    ReplyDelete

Tukang Komen :)