Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

Handbeg Awan Dania :P

Welcome....

Di kesempatan khalish takde ni, aku pun mengambil peluang yang ada untuk beli stok barang2 khalish yang nak habis, tempat biasa mana lagi kalau manjaku la kan :P..dah ada anak ni bajet ke anak harus diutamakan, betul tak???hehehe...habis rembat pampers, pencuci baju dia, tisu basah, baju sehelai dua & baby carrier untuk khalish mama belikan..hehehe..senang nak gendong kamu yang dah sangat semangat tu..hehehe :)

Lepas tu pergi momlittelones....cari soya milk, moga2 boleh banyakkan susu...amin :)

Tempat terakhir destinasi, shopping mall mama khalish la kan :)...bak kata laki aku, orang dah lama tak jalan..hehehehe...niat di hati nak beli sandle je mula2...last2 laki aku rewardkan aku handbeg..aku ni peminat awan dania...aku minat gile handbeg dia dalam cite tu & tadi jumpa beb!!!!!!!!!!!!!!hehehehe..thanks yunk!!!...masa jalan2 tu nampak baby tembam macam khalish...rasa sangat rindu khalish masa tu..betul la kata org, bila dah ada anak rindu je kat anak kita tu kan??

Notakaki : Kalau awak nak rewardkan saya "benda" tu, saya masih terima lagi..tak kisah kan nak reward kan lagi :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)