Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 26, 2013

Hari Jadi PAPA :)

Assalamualaikum...

Hari ni hari jadi suami ai, tapi hari ni dia kena g langkawi atas urusan kerja so suami kata sambut lepas2 balik langkawi je, lelaki kan jenis tak kisah sangat..

Pastu smlm lunch hour aku kirim kek SR kat kak wati & nana tapi diorg kata kat sogo dah tutup makanya tak de la, so ngah pk2 mcm ne nak beli sbb aku pk tgh malam tu nak buat kejutan pada dia, kejutan tu berharga tau walaupun hanya sebijik kek sbb mengingati tu adalah lebih bermakna dari segala2nya :)

So petang balik keje tu laki aku dia kata nak main golf so hantar aku balik dulu apa lagi aku mintak tlg khidmat BFF aku ptg tu g giant untuk cari kek, tQ sangat2 my sayang..love u 4 ever n ever.Walaupun sakit kaki tapi sanggup teman kawan baik dia ni. Beli kek terus balik umah isi kat bahagian bawah2 tempat buah dengan harapan kalau2 dia buka peti ais tak nampak plastik kek tu:P. Laki ai pun balik dekat kul 10, so bagi alasan suh dia tdokan mawar kat bilik sbb aku nak basuh baju la, tdung la :P.. Si haikal mmg jenis tdo lambat sbb dia layan karton jd aku ngan haikal la kat bawah duk tiup belon :P


~ Gigih tau aku tiup belon, haikal pecah belon, dah la aku ni takut belon so mengigihkan diri sbb suami tau :) ~


 ~ Masa ni kul 11.30 malam, segar lagi mata haikal dia tak sabar nak aqiqah kek papa dia ni :P ~

Yang lawak aku suh haikal tunggu bawah aku nak panggil papa dia, dia boleh jerit papa dia. Aku bagi alasan  aku nak buang air besar suh dia tengokkan haikal :P, then dengan mata sepet dia sbb ngantok tu kitorg jerit "supriseee", haikal lompat2 :P, senyum laki ai masa tu then cakap "nak berak konon", hahahahahahaha :P


~ Papa, happy birthday!!! Semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya lagi dalam kerjaya dan akhirat nanti, Insyallah Amin :) ~



~ Anak beranak makan kek ~



~ haikal makan 3 potong kek hari jadi papa, sedap kata dia :) ~



~ Papa i luv :P, sambutan y kecil dari kami :) ~


~ Mawar bangun tdo terus pakai cekak dalam party pack papa :P~

Notakaki : Apa yang papa buat untuk kami lagi besar dari apa yang kami buat untuk papa, Happy birthday papa :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)