Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 21, 2013

Happy wednesday #Beli handbeg melalui online sehebat membida lelongan rumah #ketahuan #kantoi dengan suami :P

Assalamualaikum..

Baru2 ni aku follow ig TheSupperNini, aku memang hari2 tgk ig dia, tgk je nak beli kena pk banyak2 kali. Ig dia ni pun kawan aku si nurul asmad ni yang bagi, dia kata budak ni memang jual handbeg tak tipu memang dari us dan murah sbb dia memang selalu beli dengan budak ni, kalau ko beli butik ko akan beli dengan harga y lebih tinggi....sbb susah jugak nak caya bab2 ori ni dan aku tak pernah beli beg oversea ori2 ni selalu gred2 je, nak la jugak merasa sbb bila aku beli beg gred kumpul 2 beg boleh dapat 1  beg ori tapi kelemahan online ni dia tak banyak dan sapa cepat dia dapat...


~ Malam kelmarin dia post dlm ig dia, asmad dah ckp awal2 kalau ko mmg minat nak beli tak leh ckp nak booked ko kena bank in deposit sekali, aku sawan tgk hbeg yang aku betul2 jatuh hati ni nak2 tinggal satu je wi pftttttt sumpah aku tekad!, ini mk y size kecik dan mk aku skrg agak besar, dan penting warna ni memang aku dah aimmm lama, pfttttt
....~

Aku memang aimmmmm lama sangat beg ni, sejak kawan si asmad tu pakai. Bernanah aku nengok, hati aku tak boleh nak tipu yang aku ttp suka apa yang dia pakai, so bila idzany ni buat durian runtuh kelmarin dalam ig fikir tolak tambah kali bahagi dan aku smpi bersekang mata bayar melalui maybank2u sbb ipad buat hal loading lembap sangat transfer wang, sbb sapa cepat dia yang dapat beg tu. kalau aku lambat teransfer duit,  hb tu jd igauan aku lagi la :P

Ye memang aku baru beli 2 handbeg , MK & Furla. Tapi aku ada alasan kenapa nak beli handbeg ni dan laki aku tahu apa alasan tu setelah ketahuan dan kekantoian membeli melalaui maybank2u dia.muahahahahahahahahaha. Bila kantoi kan memang panjang la alasan aku bagi tapi berasas tau aku teringin sangat tapi kan kalau ko bercakap dengan tuan penasihat ni memang ko kalah la :P :P :P, dan telah berunding dengan anak buah belah laki aku dan dia nak 1 handbeg aku tu, so tak la membazir kan :P.Aku percaya ramai perempuan kat luar ada hobi yang buruk macam aku ni :P. Sumpah awak, kalau dapat handbeg ni 5 tahun sy tak beli lain. Ini janji!

Actually aku takut nak bgthu laki aku, aku biarkan smpi dia sedar baru aku ckp, sorry bukan bermaksud sebegitu, rakan sekongkolan penyimpanan mohor2 rahsia besar aku si asmad la.hahahahahahahahahahahaha. Sehari je bertahan simpan rahsia sbb semalam sudah ketahuan tapi dia ok je paham perangai bini dia :P.."awak ada guna maybank2u eh", aku dah berdebar "ada", pastu laki aku tanya lagi "beli apa", aku ckp beli "handbeg", pastu dia kata "handbeg lagoi??????????????????????handbeg yang awak nak sgt untuk besday tu ke", aku jawab "bukan", pastu dia ckp "handbeg yang awak like kat ig warna hijau tu ye", hahahahaha. Sah awak memang seorang lawyer :P


~ Berdebar2 aku tau, nak tau aku disenaraikan dalam reserve list ke idok, puas aku menunggu email or wasup dari dia, penantian satu penyeksaan ok. Pastu dapat email pagi td, happy sangat sbb beg tu jd milik aku, yeay babeh!!..wajib la excited 1styme ko beli handbeg obersea y ori ko!!!pastu kalu ko best aku beli kat ko je ok ! ~


~ Tq asmad buat aku membeli jugak beg sedondon dengan ko, ^_^ , sumpah mk ko lawa sangat, amboi datin pun pakai mk oren ko :P ~


~ Lagi bernanah tgk sariyanti pakai :P ~

Notakaki : Maka bertabahlah seminggu menanti kehadiran si ijooo, sumpah 5 tahun  aku pakai, tq suami !!!

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)