Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

Impian untuk memiliki rumah merupakan Impian Sejagat :)


Erm...Selamat Pagi Semua....

Mulakan hari anda dengan senyuman walaupun kadang kala terpalit & terselit rasa "kekeciwaan"...eceh ayat :P....tapi memang kecewa pun.....huhuhuhuhuhu


~ Sekadar gmbr hiasan tetapi cukup untuk menggambarkan entry ini :) ~

Setiap orang terutama pasangan yang dah berkahwin pasti memiliki impian untuk memiliki rumah sendiri, tak kiralah teratak tersebut kecil atau besar rumah tersebut, tak kisah cepat atau lambat janji rumah sendiri dengan gaji sendiri dan berada dalam tahap kemampuan kami....

Last week officemate aku ada beritahu ada orang nak jual rumah kat area umah dia....suami aku excited ajak g tengok, sebab dia fikirkan kalau tangguh beli maybe harge rumah akan naik nak2 yang bertanah ni....betul jugak kan....so kitaorg pun g tengok....sangat jatuh chinta ngan rumah tersebut okeh!!!!!!!!!!!!!tersangat jatuh cinta, mana tak nya laki aku sampai mimpi2 dalam tido nak memilik rumah tersebut.....teratak tu tak la terlalu besar tetapi  cukup la untuk kami sekeluarga berteduh....

Jadi laki aku suruh tanya owner rumah tu berapa harga dan kami sangat berminat nak beli....tapi lastly semlm dia kata dia tak jd nak jual!!!!!!!!!!!!!!TAK JADI NAK JUAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........atas sebab2 tertentu....

Tak dapat dinafikan hati ni kecewa ok, aku suka rumah itu...."AWAK, SAYA PUN SUKA SANGAT2 RUMAH TU"...tapi nak buat camne bak kata kak niza "tak kan nak ugut paksa org tu jual rumah dia :P"

 ~Macam ni la perasaan nak memiliki rumah impian itu...takpelah kalau rezeki itu bukan milik kita :) ~

Notakaki : Rasa malas je nak col agent rumah yang lain sbb masih rasa kecewa :(

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)