Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25, 2010

Mari Mula Menggunakan Olay :)


Kalau dah nama wanita tu wanita jugak, mudah terpengaruh...hehehe, aku memang sangat mudah terpengaruh....Aku dah kata kulit aku kusam, bila tgk gadis ni pakai Olay White Radiance, terus jatuh hati nak mencuba...tak salah kan mencuba..at least cuba...kita kena la menghargai & menjaga anugerah tuhan ni, cewah!!

Semalam petang g la JJ Setiawangsa kena g secepat mungkin coz takut dah beranak :P, g la cari produk olay kat bahagian farmasi...alahai mak jakun aku & laki aku mencari produk olay mana nak pakai...maklumkan 1st tyme cuba...kalau produk Safi aku memang expert :P

Pilih punya pilih aku beli empat jenis produk olay white radiance ni:-


1.Cream clenser
- Harus Pakai sebagai mencuci make up, sesuai digunakan setiap hari :)

2.Foaming Clenser
- Memastikan kulit senantiasa kelihatan bersih :)



3. Intensive Brightening serum

Kegunaan : Membantu menyamarkan noda hitam pada wajah, mencerahkan kulit gelap & meratakan warna kulit.
Cara Pemakaian : Guna selepas membersihkan wajah dengan meletakkan mengoleskan dan meratakan pada wajah


4.Protective Cream

Kegunaan : Membantu mengawal daripada cahaya
Cara Pemakaian : Guna selepas memakai Intensive  Brightening Cream dengan meletakkan mengoleskan dan meratakan pada wajah

Nanti nak lihat kesannya dalam masa sebulan, sm ada berjaya atau tidak :P

 ~ My 1st day with Olay ~

NotaKaki : Harapan agar menjadi kenyataan :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)