Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

Ole-ole manis =)


Laki aku baru je balik dari labuan ahad lepas....just dlm 2 mlm je tu pun hati aku tak tenang, yelah aku ni sekrg boleh dikategorikan dalam "SARAT" & bila2 masa je tunggu nak bersalin...sekarang nak tdo pun susah, bila sakit2 sikit mula la fikiran ni pk nak bersalin kot...hehehehehe=)

Masa laki aku nak g labuan tu, apa eh dalam otak aku ni kirim...hehehehehe....mcm tak de sangat, cuma along aku kat perfume kat sana murah sikit kot berbanding sini...so aku just kirim perfume ajelah, tu pun sebab aku tertarik sangat dengan perfume along aku pakai walaupun aku adalah kirim kat cousin aku, tp tahun depan baru dia balik sini so yang tu boleh jadi stok,hehehehehe...ntah hidung aku rasa sedap sangat baunya....dan kirim sedikit cokelat untuk santapan anak buah aku, biar gigi dia makin rosak...hehehehehe:P



~ Ole2 Manis dr hubby:P, tq very much ~

~ Laki aku kata batu ni ikut warna baju, kalau pakai baju warna lain batu dia akan tukar warna lain jugak..hehehehehe~

Aku takde la mintak gelang tu, tapi laki aku pandai2 belikan atas nasihat tuan penasihat dia tu kowt...hahahaha, lagipun aku kurang minat sangat bab2 gelang ni batu2 ni....tapi bila tgk gelang yang dibelikan tu rasa suka la plak....boleh tak???serius aku suka sangat gelang tu, tq2 very much okeh :).....hehehehehe(walupun bukan emas  916 :P, just joking okeh!)

Pastu balik koje smlm terus ajak laki aku g jalan2 sbb aku ada tgk satu blog preggy woman ni, tu yang payah perempuan mengandung ni, mengidam tgk air yang dia minum tu dimana air ada pearl2 hitam dlm air yang diblanded, pastu tgk hanan makan yee mee smlm pun teringat2 je balik kije tu padahal minah tu offer makan tapi masa tu dah kenyang kan :P


~ Air pearl perisa keladi(tgk pearl tu sedap gile wei)....nyum2 :P ~



~ Yee Mee perisa tomyam :P ~

NotaKaki : Ole2 Manis dari Bandung bila nak sampai ditangan gue ni, karang tak sempat aku pakai la gadis oi,hehehehehe!....dan apa lagi yang nak dimakan ye sebelum bersalin ni...Nasi Ayam RHB agaknya boleh tak??(linda sila jangan maki aku lagi ok :P)

2 comments:

  1. kalo ko nk g makan nasi ayam RHB aku nk ikot....nie aku xmaki...coz laki ko yg belikan...rembat jew....kalo pasal makan aku xkesah...xpe makan je bulat.....hahahahahahahaahah
    kalo g nk ikot k....

    ReplyDelete
  2. nak ikut kew?aku nak g jumaat ni kalau jadi..huahuahuahua...tp nak ke Kuala kangsar pastu then cameron..ngeh2...1 family la...

    ReplyDelete

Tukang Komen :)