Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Sangat mendukacitakan =(


Hari ini 25 Disember 2010....hari ke-22 aku berpantang....

Hari yang agak mendukacitakan atas 2 sbb :-

Sebab pertama :-

My Bestfriends kat PUO bertunang hari ini, sapa lagi kalau bukan "Cik Faatimah Zahra"!!!!!!!!!!!!!!!!!...owh timah mula2 kamu kata nak bertunang, sangat menerujakan & memeranjatkan....dalam diam2 ye, bagus2, i like =)....diam lagi bagus dari bercakap benda yang mengarut & kelaut2.......tapi yang mendukacitakan aku tak dapat nak duk seblah kau teman kan kau disarungkan cincin oleh ibu mertuamu...hahahahahaha, selamat menjadi tunangan org ye :).....apa pun cik tim, kau kahwin aku mesti datang & aina sila pastikan dan rancang agar tak beranak masa tu okeh :P


~ U look gorjes dear!, nice gile baju tu...tq cik panjang coz melawat td sempat bg gmbr ni =) ~


~ Tahniah timah & taufiq...so sweet u'olls, teringat plak aku tyme tunang2 dulu, heehehe tak sangka dah ada khalish, cepat2 la ye boleh bg khalish kawan :P ~

Sebab Kedua :-

Aku ditinggalkan =(....
Mereka bersuka ria di PD =(



~ Amboi korang sakan ye bermandi manda, min situ bukan swimming pool la :P ~


~ Nana tinggalkan khalish ye:( ~

Notakaki : Better jugak aku dlm pantang, kalau tak mesti dalam dilema nak pergi yang mana satu :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)