Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Tahun 2011, Tutup buku lama, buka buku baru???Owh tidak aku tak akn tutup aku nak simpan je :P


Kalau ikut calender barat masih ada lagi 2 hari je nak masuk tahun 2011....setiap kali tahun baru mesti ada azam baru...normal la tu bagi setiap orang kan???Ada jugak kata tutup buka lama buka buku baru...tapi aku tak nak tutup buku 2010, aku nak simpan elok2 agar boleh tatapnya sebagai kenangan & pengajaran dalam hidup aku ni...

Setiap orang mesti ada pencapaian peribadi dia kan, begitu juga aku....aku merasakan tahun 2010 banyak pencapaian peribadi yang aku perolehi dri sudut kerjaya, personal & juga keluarga.....boleh katakan "PERFECT  2010"....mana ada dlm dunia ni perfect???tapi perfect bagi aku adalah bersyukur dengan apa yang kita perolehi sekrang & cuba untuk menjadi yang terbaik =)

OK!bercakap pasal azam 2011 aku ni, actually banyak dalam list aku ni....erm adakah azam nak kurus??owh tidak, susah nak berazam macam tu...hehehehe:P
1. Berazam untuk menjadi khalifah yang lebih baik kepada TuhanNya..
2. Berazam untuk menjadi seorang Isteri yang lebih solehah & menyokong kerjaya suaminya....
3. Berazam untuk menjadi seorang Ibu yang sempurna untuk anaknya...
4. Berazam untuk menjadi seorang anak yeng lebih solehah & sentiasa berbakti untuk dia.....
5. Berazam untuk menjadikan sebuah keluarga yang lebih erat ......
6. Berazam untuk menjadi seorang pekerja yang lebih komitet & berdedikasi...
7. Berazam untuk menjadi saudara islam yang lebih baik & disenangi oleh saudara2 yang lain....
8. Berazam untuk memperbaiki hidup yang lebih baik & lebih tenang dengan lengkapnya hidup sebuah keluarga yang dimiliki sekarang...


Itu jela list untuk azam aku untuk tahun depan yang ada dlm otak aku buat masa ni, harap2 semuanya dapat aku buat untuk tahun 2011, AMIN =)

Notakaki : Tahun 2011 akan aku buka entry dengan cerita yang sangat menggembirakan kami sekeluarga & impian yang telah tercapai di saat2 akhir tahun 2010 ini, AMIN atas rezeki mu ini Ya Allah :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)