Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 15, 2011

Jalan2 Cari Ilham Deco2 # Ikea #

Assalamualaikum...

Actually dah lama pergi ke ikea ni, peram gambar kat mana lupa nak share2....ikutkan aku memang minat barang2 ikea ni, simple, sweet & sederhana harganya:), angah aku pembeli tegar barang ikea...semua ikea, bilik tidur yasmin penuh barang ikea :)

So aku ajak suami, tengok2 perabot untuk rumah comel kami tu & curi2 idea untuk kitchen cabinet & wadrobe :), Jom layan gambar di IKEA


~ Cantik ruang tamu,tp sofa hijau tu mcm cacat je :) ~


~ Suka almari mcm ni, comel2 :P ~



~ I like wardrobe white, suci2 je :)~


~ Mcm biasa :) ~


 ~ Lawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, i like2...tapi besar sikit si khalish jadikan ia papan putih dia kot :P~



 ~ Bilik baby boy, chantik warna turqoise...:P ~


~ Aku minat built-in yang warna putih tu, sekali tanya kat jun yang buat wadrobe aku tu lebih kurang 1.6K...huiih!!!!!!!!!!!!, nantila aku menabung pelan2 :) ~


 ~ Wadrobe dia cun, tapi kalau korang tempat lagi murah rasanya la :) ~


 ~ Sofa yang 3 seater banyak kat sini, aku nak sofa 3 seater je memandangkan ruang tamu mak sangat comel :) ~


~ Benda alah ni menjimatkan ruang :) ~


~ Suami berangan, bilik bacaan dia, nak buat kabinet mcm ni :P ~


 ~ Last2 suami kata mcm ni jelah yang sesuai :) ~


~ Benda wajib beli kalau g ikea :) ~


~ Meja makan yang sangat praktikal buat ruang kecil, dia boleh tarik jadi panjang u'oll :) ~


 ~ Khalish muka bohsan :) ~



 ~ Cantik kot dia punya kitchen kabinet,  tapi i like grey :) ~



~ Dan ini juga, but tak prefer untuk kitchen cabinet warna suci2 ni ~




~ Comel jam2 di ikea :)~


 ~ Suami minat untuk diletakkan dalm bilik bacaan dia :) ~


 ~ Katil di ikea ok2 je harganya :), tapi tilam ikea je yang padan dengan katil ikea ni so bab katil ni better search kat kedai perabot kat luar sana tu lagi banyak pilihan kot :) ~


~ Sesuai tak untuk khalish ??:)~


 ~ Comel tak jd almari baju khalish ??:), dlm list :) ~


Notakaki : Dah siap renovate rumah baru boleh jejak kaki ke sini kembali itupun kalau masih ada bajet & masih gigih mencari2 di kedai perabot lain, lagi murah lagi bagus :)


No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)