Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 28, 2013

Pak Ucu!

Assalamualaikum.....

Selasa Lepas (26 Feb) birthday adik bongsu saya, umur dia dah lapanbelas uollsss...omg!dah terunanya ko dik, arjuna gitu hakhakhak!!! :P...Boleh la dapat kunci kebebasan, hahahahaha...

Semalam makan kat pizza hut, ikut selera buzday boy la. Punyala baiknya adik aku dia mintak kfc je mula2, along aku kata "kfc jekkkkkkkk", hahahahahaha.


~ Selamat hari jd, wish addik dapat result spm best2 pastu  masuk u pastu belajar rajin2 pastu keje best2, AMin :) ~



~ Family dinner tyme ~



 ~ ANak buah nana yang comel ~


~Mari Minum ~




~ Hari meraikkan pak ucu kesayangan min, kimi, haikal, nana, harith dan mawar :)~


~ Duck face:P, muahahahaha...dia tak kasi aku masuk dlm instagram gmbr ni tapi aku masuk dlm blog sbb aku rasa chomel...:P ~


~Muah2222 ~

~Shine Bright Like A Diamond in the sky :) ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)