Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 25, 2013

Terima Kasih yang baik hati :)

Assalamualaikum...

Semalam berjanji nak jumpa idora kat sogo sbb nak hantarkan baju peplum yang diauter dan ambik barang aku dari dia...

Sebelum tunggu dia, kami laki bini minum2 dulu kat kafe kat LG sogo tu, laki aku belikan haikal teh o ais tapi aku suh dia ambikkan tutup air tu sedang dia ambik tutup air tu mawar tercapai air tu dan tertumpah. Aku pun terus capai wrislet aku dan bawak mawar ke toilet untuk basuhkan diri...

Keluar je dari bilik air, idora pun sampai dan paling best aku lupa bawak peplum dia, so aku kata balik umah aku then aku drop dia balik kat lrt sentul...

~ Yeay jumpa mummy idora :) ~


~ Mawar seronok ~

Balik umah aku sekejap, lepak2 sbb lepas tu aku ada janji plak dengan mummy lin & mummy yan nak lunch lgpun mummy yan nak jumpa mawar...Lepas siap2 nak keluar tu aku cek2 wrislet aku takde, aku sengih lagi idora yang panik habis dan aku rasa aku tertinggal dalam toilet sogo atas tong sanitary tu masa nak bersihkan mawar....apa lagi bergegas ke sogo dengan suami & idora dah membebel2 dalam kete. fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Sampai sogo je tanya dengan makcik jg toilet tu "ada nampak dompet warna pink tak cik", makcik tu terus jawa "makcik puas cari sapa punya, tadi ada orang jumpa & makcik dah pulangkan kat reception"..ya allah terima kasih makcik, terima kasih pada orang yang baik hati tu, sesen pun dia tak ambik dalam purse aku tu....terima kasih sangat, saya akan doakan kesejahteraan puan!!!

Last2 hantar idora balik ke sogo, lawak ok. Ok thanks jugak suami layankan si isteri punya tabiat pelupa ni :)

  
~ Alhamdulillah, masih banyak lagi orang yang ikhlas skrg :) ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)