Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

Kejutan Buat Si Suami :0

Assalamualaikum...

Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Suamiku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Suamiku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi

Psstttt, hari ini kan hari jadi suami aku taw...hehehehehe....dia bukan la jenis yang sambut2 hari jadi ni sangat tapi bila dengan aku je dia kena sambut jugak...hahahaha...aku tanya dia "awak nak apa untuk bufday," dia kata "tak payah, awak dah bg wan khalish haikal kan."..owh sweet la plak!...tapi sebenarnya dia nak ipad taw!!!!!!!!!!!!!!!gile mahal tu, gaji dia mampu la nak beli hadiah gitu2, kalau takat gaji aku ni apa yang termampu jelah....hahahahahaha, tapi suami aku tak berapa kisah sangat hadiah2 ni, dia terima je apa yang aku bagi..hehehehe..

Bufday tahun ni rasa nak bagi kejutan plak kat dia...bukan kita2 si isteri yang suka "benda" ni, suami pun suka tapi dia EGO nak cite...huhuhuhuhu...aku ni tak minat bunga ok!, aku rasa mcm membazir tapi bile pk2 sebenarnya ada "sentimental value" kalau "kadang-kadang" kita bagi, apa salahnya kita si isteri membazirkan duit gaji kita untuk  si suami yang tak pernah keluh kesah menunaikan nafsu membeli belah kita yang serakah ni...huahuahuahuahuahua...bagi ianya sebagai satu penghargaan pada suami yang penat lelah bekerja untuk menaikkan taraf ekonomi & memberi keselesaan pada keluarganya..


~ Hehehe, aku posing dulu...suami terchinta aku g meting so boleh la suruh "flower girl" hantar & aku posing2 dulu, aku dah pesan kat staff dia jgn bgtahu..hehehehehe , picture kredit to kak jamimah :) ~

Lagipun officemate aku yang buat bisnes penghantaran benda2 ni, apa salahnya kita support member kita kan?:), kalau berminat boleh jengah blog si Alin BPP ni :)..harga berpatutan ok...serius!!..aku order pakej kek & bunga so boleh la makan kek tu beramai2 :)





~ Ini la keknya nak tgk dalam nya tak??hehehehe, picture kredit to alin~

-
-
-
-
-
-
-


~ Kek bufday awak untuk tahun ni...nyum2 :) ~



"Mawar pink secara umumnya membawa maksud kegembiraan. Makna pada mawar pink bergantung kepada kepekatan warnanya. Warna pink pucat/muda (light pink) simbolik kepada kekaguman terhadap penerima. Warna yang lebih pekat/tua (deep pink) memberi simbolik kepada penghargaan dan terima kasih".

Akhir kata, selamat hari lahir..semoga segala matlamat dalam kerjaya termakbul...semoga ikatan perkahwinan ini makin beerkembang sesegar bunga mawar merah jambu ini....:)

Notakaki : Nanti lepas papa balik dari langkawi baru sambut bufday papa khalish ye, khalish dah besar cikit baru mama bawa khalish ikut papa g kursus luar kl sbb skrg mama tak berapa nak berani sangat bawak khalish jalan jauh2...:)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)