Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Malaysia International Shoe Festival 2011 - Aku bukan Shopaholic -

Assalamualaikum...

Sekarang (07th - 10th April 2011) berlangsung "festival kasut"....td aku g kerja, tapak kasut aku macam lidah buaya makanya memudahkan aku untuk pergi ke festival kasut....aku terdesak ok bukan aku ni shopaholic....hahahahahah harus ke buat statement yang bakal dimaki hamun oleh kawan2 aku...hahahahaha :)

Tadi baru je perasmiannnya so tak la ramai org, esok jumaat maka & confirm penuh, sesak, padat & sendat!!...hahahaha..tadi cuma ramai wartawan, vvip dan pereka kasut terkenal...kitaorg pergi mcm pergi pertunjukan fesyen je, rasa diri ni kerdil je...hahahahaha...

Banyak jugak brand kasut dari brand yang mahal2 ke yang berpatutan..jimmy choo, carlorina, nose, rorine dll...boleh tahan la sale nya tapi takde la murah sgt, ok2 la...banyak koleksi yang akan datang sebenarnya nak ditonjolkan dlm festival kasut ni...


~ Replika kasut cokelat, nyum2  :) ~

 ~ Ehem2 :P ~

Notakaki : Aku bukan Shopaholic :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)