Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

Kenny Rogers Roasters Vs. Nando's

Assalamualaikum....

Actually last week aku pergi window shopping & makan2 kat kenny rogers...mula2 nak ajak pergi nando's sebab rasanya macam tak pernah makan kat situ sbb kenny ni kitorang dah selalu makan kat sini..actually bila tgk menu set sama je & harga pun sama..cuma rasa je berlainan....

Meh kita mulakan dengan set makanan yang biasa di order kat kenny rogers ni...


 1. Sos dia sedap sebab black papper
2. Ayam dia aku kurang gemar sbb besar sangat kot..
3. Side dishes dia ok
Pastu hari ahad lepas, macam teringin nak try nando's...ajak laki aku dinner situ dengan adik aku sekali...mak aku tak layan sangat kalau dengar aku nak keluar g shopping dulu baru makan...hehehe..






1. Sos dia ada pilihan...ko nak sangat pedas, pedas, sedang2 pun ada, ikut suka ko..tapi kalau bab sos aku lagi suka pada kenny rogers kot.
2. Ayam dia terbaik kot dari kenny rogers, w/pun kecik sikit tapi ayam dia garing wo....
3. SIdelines dia ok tapi kalau kat kenny korang boleh order 3 side dishes kalau kat nando's 2 sahaja sidelines...
Harga??= Dua2 sama je harganya..

Pastu masa kat kenny rogers jumaat lepas, aku teringin makan benda alah ni...

 
 

Kalau kat kenny rogers benda alah ni namanya warm choc oasis, harga RM5.50 


 Ni kat Nando's panggil Choc mud wif aiskrim, harge RM10.50

Bagi aku, yang kat kenny rogers lagi sedap rasanya...lazat sampai pejam mata lah..hahahahaha..sedap sangat!

Notakaki : Dua2 ada kesedapan masing, ada pra & kontra nya..tapi enjoy makan kat dua2 tempat ni :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)