Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Orang Kanan Aku :)

Assalamualaikum....

Aku mengakui aku ramai kawan baik (BFF)....best taw ada ramai BFF baru hidup ni enjoy ok....BFF ada kategori2...masa sekolah rendah, masa sekolah menengah, masa di PUO, masa kerje di Maybank, masa kerja di MAIWP dan paling terbaik adalah keluargaku sendiri....BFF lain tu nanti kita talk2 masa entri lain...ni nak talk pasal BFF sorang yang paling aku sayang ni ni dan boleh kata orang kanan aku la...hehehehe...sape agaknya ye  orangnya :)...
-
-
-
-
-
-
-


~ Yang sentiasa menjadi orang kuat dalam apa2 majlis yang melibatkan aku :) ~

Aku kenal dengan dia saat kami tadika, tadika ok!!!!!!!!!!!!...lepas tu kami sekolah rendah di sekolah yang sama cuma berlainan sesi tapi ketemu semula bila masuk sekolah menengah puteri wilayah...saat tu kami mula rapat semula....rumah dia jadi rumah aku, rumah aku jadi rumah dia, keluarga dia jadi keluarga aku, keluarga aku jadi keluarga dia....kami selalu shopping bersama, tonton wayang bersama dan selalu beli baju mesti sama cuma aku akan pilih PINK dan dia BIRU....gambar tu kat dia, nak mintak dia sekrag dia sibuk dengan hari bahagia dia nanti :P...dia lembut, aku kasar tu bezanya kami tapi dua2 cute mute!!!hahahahahahaha...

Lepas spm dia ada bg aku "hadiah", confirm BFF korang pun aku garenti tak penah bg "hadiah" tu kat korang....nak tahu dia bg aku ape????dia bagi aku sebuah buku  buatan dari kreativitinya sendiri dan isinya tertulis tentang "KAMI" :)...how sweet she is?????.. sumpah kau comel!!!....buku tu masih ada lagi, aku ingat lagi...jangan bagi dia buku tu balik selagi aku tak berjaya...so besday dia yang ke-21 aku pulangkan buku tu balik...tapi aku photostat untuk dia la...yang original aku punya ok...hehehehe...isinya tak perlu la diperkatakan ia rahsia kami berdua.. :)

Gaduh???of course la pernah tapi jarang2...tak silap aku ada la sekali tu..kuang2..masing2 ego!!..lama2 masing2 tak tahan berjauhan so berbaik la balik..hahaahahaha
Lepas je SPM kami terpaksa buat haluan sendiri...aku belajar di ipoh dan dia  belajar di KL,  tapi tentunya jarak tak pernah memisahkan kami, percaya atau tak boleh katakan tiap2 hari kami ber"sms"...mengalahkan gf/bf kami ni...aku cerita hal aku di ipoh dan dia di KL sampaikan kawan2 aku di ipoh tu pun kenal dia...

Masa dia grade mak ayah dia tak sihat, aku jadi mak ayah dia ok untuk temankan dia terima diploma dia!hahaha, memang betul2 aku ni orang penting dia ok..hehehehe


Nak tulis sebenarnya tak cukup panjang lebarnya, tapi nak tulis gak!!..hahaha..kena ptong2 ni...hahahahaha...

Sebelum aku kahwin, kami sempat berparty2 bersama...seronok gile ok masa Bachelor party tu :P


Masa aku tunang, dia jadi orang penting, masa kahwin lagi la...dia & mak dia yang siapkan goddies aku, dari malam sebelum aku menjadi isteri orang sampai nak menghantar ke belah lelaki dia ada disisi aku :)..thanks Nurzelinda Nahari 

 
~ Tengok aku pakai inai, dia pun sibuk nak pakai inai :P ~


Walaupun aku dah kahwin pun kami selalu berhubung smpikan laki aku ckp mcm gf/bf.....bapak lin pun kalau aku kuar dengan anak dara dia, dia tak kisah la kami balik kul bpe :P...masa majlis aqiqah anak aku pun dia begitu baik menolong walaupun kekangan masa dia bekerja kini...

Sekarang, dia pada 04 Jun ini akan menjadi tunangan orang....minta maaf ye sayang tak sempat nak menolong kamu itu & ini....tapi insyallah pagi sabtu tu, aku & khalish akan bertungkus lumus menolong kamu apa yang patut :)..hahaha...kamu seorang kawan, kekasih dan saudara pada aku...cinta kamu sangat!congrate dear :)....

Nota Kaki : BFF kat tempat kerja bakal menjadi ibu..hehe, khalish ada kawan baru la lepas ni :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)