Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 5, 2011

My BFF Engagement :)

Assalamualaikum...

Selamat sudah salah seorang my bff yang selamat menjadi tunangan orang, sapa lagi kalau bukan orang kanan aku tu Nur Zelinda....anyway congrate dear, perasaan tu sayup2 jugak la...rasa tu mesti kau dah rasa sebelum ni kan masa aku dulu nak tunang tu :P

Majlis diadakan sebelah malam dan secara tertutup, hanya kenalan rapat sahaja yang dijemput..ini permintaan dia..so malam tu hanya ada aku, jijah, natrah yang hadir, jijah & natrah bakal jadi pengantin tahun ni :)..kawan2 lain tu terpaksa tak datang atas sbb2 tertentu..malam tu aku kena tinggalkan khalish ngan papanya,  kalau bawak sekali paham2 jelah malam2 mahu mengamuk nak tdo...aku siap2 tinggalkan susu & papa dia yang jaga kan dia...alhamdulillah dari kul 8 malam smpi 11.30 malam balik tu, khalish sgt behave dan tdo je...:)..alhamdulillah semuanya berjalan lancar...tak boleh cite lebih2 & gmbr sikit2 je, sbb tuan punya badan tu pun ada blog dia...biar dia ceritakan hari bahagia dia tu ye :)

Ko nampak cantik wei, dah cantik make up memang cantik jugak kan??hehehe...apa pun make up kak mimi memang terbaik....ok la, layan jelah gambar sekitar majlis tunang kawan aku sorang ni...:)















Notakaki : Semoga sabar dan berbanyak sabar menempuh alam baru ni :)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)