Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 20, 2014

Ruang mainan ke bilik mainan ??

Assalamualaikum..

Kalau kita ada anak kecil, mesti beli mainan, tak banyak sikit pun mesti ada kan?betul tak?

Aku dan laki aku pun antara ibu bapa yang suka belikan mainan, mungkin ianya kepuasan dan paling tak boleh ingat masa haikal minat ngan thomas, mak bapak dia y excited nak kumpulkan koleksi thomas untuk dia...

Bila ada banyak mainan mesti nak bilik letak mainan, eh bilik ke ruang???aku pun tak pasti..

Aku kadang2 berangan nak adakan bilik mainan utk anak2 aku, yang ada skrg ruang mainan(lebih kepada ruang simpanan mainan, sbb aku ni bukan displin sgt nak ajar anak main kat sini kat situ, ikut la korg nak main kat mana janji jgn usik dapur)...bilik2 kat rumah aku semua di tingkat atas takde yang dibawah, tp inshallah bila anak2 dah mula sekolah mungkin bilik mereka boleh letak ruang mainan dalam bilik sbb masa kecil2 ni biarlah dia main di ruang mainan di ruang tamu, maklumlah rumah comel lote je kan, apa pun alhamdulillah sbb selesa (dekat dengan rumah mak dengan tempat kerja :P).




~ Ni pun aku dah asing2 dan dah buang maianan2 yang dah rosak2 yang dah pecah2, bola aku simpan dlm stor bawah tangga, bola tak yah ckp ada 8 biji pilih nak mana.hahaha ~



~ Budak2 ni tgk mood la, ada masa tak usik langsung maianan, ada masa nak terbalik mainan ni dia buat, ada masa dok main gadjet je, ikut mood diorg ~

~ 3 thomas paling kiri tu haikal baru paw aku beli ahad lepas, ni koleksi baru, koleksi lama dia semua dia sumbat dlm rumah thomas dia, yang baru ni size dia sedang(besar sikit dr koleksi dia yang kecil2 tu) ~



~ Ni time diorg rajinnnnnnnnnnn sangat, tukang kemas si abang tukang main si adik hahaha ~








~ Panjat memanjat tu memang kepakaran budak ni, hahaha, biasalah orang ada abang ~

Aku memang rajin tgk2 deco2 ruang mainan@bilik maianan, memang mengidam, nanti2 inshallah,tp kalau sesiapa nak bilik mainan kemas cantik dan ceria pergi la ikea barang2 murah dan menarik. Jom cuci2 mata tengok ruang mainan yang aku rasa aku pun nak masuk dlm ni, cantik sangat!!




~Ini memang ruang mainan, dia letak di ruang tamu ~



~ Ok, aku sawan tgk warna pink dgn turqoise ni, lawa habis, peranan warna pun penting ~



~ Aku rasa kalau mcm ni la bilik mainan, mahu 24 jam anak aku duk dlm ni, bestnya ~




~ Ini lagi sawan tgk, hahahhaa bestnya ~



~ Ini napak kemas la, tp membosankan sbb takde mainan mcm kat atas tu. hahaha ~

Notakaki : Ruang mainan atau bilik mainan dlm wishlist :P

1 comment:

  1. In that case, it would really be a good idea for you to have your very own virgin brazilian hair uk. If you want to buy a real wig online, let me give you an idea on which human hair wigs are known to be the best choices on the internet. Do you want a wig that is not only made out of very fine material but one that also has great quality. If so, then the lace front wigs uk is ideal for you. It is perfect for daily usage and is very natural-looking. What's good about it is that, you can use blow dryers, curlers and other styling tools on it. You can find lace wigs uk in various lengths, styles and colors online. The number one competitor of real hair wigs are full lace wigs uk. These products are also considered as one of the best online because not only do they have good quality but they also feel like real hair. Other advantages of these wigs include affordability and easy maintenance.

    ReplyDelete

Tukang Komen :)