Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 4, 2014

Selamat tinggal Ramadan 1435 H

Assalamualaikum...

Rindunya dengan bulan ramadan...

Bulan kita makan bersama keluarga..

Bulan dimana kita kurang perasaan yang tidak baik..

Bulan kita mengawal nafsu...

Bulan Kita tak memikirkan soal dunia sahaja...

Tapi bila tiba syawal seolah2 semunya makin pudar...pada aku la.

Contohnya kenapa bulan ramadan membuak2 kononnya nak masak kat rumah tak nak beli bagai, tp bila tiba syawal dan seterusnya beli juga kan:P..hahahaha...Padahal bulan ramadan tu terkejar sana sini nak masak tapi sempat je kan masak, bila skrg malas la ikut mood la, hujung minggu la...wakakaka.

Rindukan kat air tangan sendiri yang masak tak berapa nak hebat pun..





~ Lauk sahur feveret laki aku, lagi simple lagi dia suka ~




~ Sambal telur berlada feveret aku hahaha~




~ Selalunya kalau aku buka puasa masak kari ayam atau sambal2 aku masak pratha, sedapnya hahaha~




~ Aku suka makan goreng2, laki aku mmg aku hidangkan nasi walaupun dia kata dia tak kisah sahur dengan kurma pun dia ok ~




 ~Kalau g bazar, aku punya kuih fevert tepung pelita dengan roti john, hari2 kot beli tepung pelita,hahahaha ~


~ Ni lauk pemalas, asal boleh hahaha ~



~ Time rajin.Mee ado nasi pun ado kuih che mek molek kegemaran pun ado..hahahah ~


~ paling feveret dan paling senang...hahhaa.nasi ayam kukus atau nasi ayam, ~

Notakaki: Jom la kita puasa ganti boleh kekalkan tahap kerajinan memasak di rumah tiap2 hari, yolah tu :P..Apa pun selamat hari raya maaf zahir dan batin.

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)