Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 4, 2014

Wan Mawar Adawiyah turn 2!

Assalam...

Buka2 kat setting ada deraf terperam sebelum raya lagi, nampak tak kemalasan nak hupdate blog.bukan malas tp di tempat baru ni masa adalah terhad sedikit acehhhh...so main dengan insta lebih mudah...

Hari Jadi mawar tahun ni jatuh pada bulan ramadhan, so aku dan suami decide nak buat besday mawar lepas buka puasa je di teratak comel kami tu la.

Sedar tak sedar anak dara aku dah 2 tahun, ya allah cepatnya masa berlalu menandakan umur maknya pun makin tua :P

Buat secara besederhana seperti biasa potong kek dan makan2 dengan family.






 ~ Saja aku prepare party pack untuk anak2 buah dan nak bagi kat kawan2 mawar yang duduk kat umah nenek pah dia tu ~




~ Board ni aku beli kat kedai mainan borong chow kit..kalau sapa2 pergi sana memang mabuk pengsan bangun balik pengsan tengok mainan banyak sangat.hahahah.. board ni rm 70. kalau ikea dia tak de white board dua2 belah guna kapur. ~





~ Belon, Peniup belon dan baranag2 besday semua  aku beli kat Mr. DIY, mula2 aku nak tempah je belon ni tapi jijah kata banyak jual kat mr diy, aku mula2 tak la yakin sangat dengan aku ni boleh buat semua ni sbb aku ni tangan kayu sikit.hahahaha ~





~ Y ni laki aku tolong masukkan angin, aku yang hias2, giat mak bapak ko mawar lepas sahur buat benda ni yelah kang buat awal2 si haikal duk sibuk nak main.hahaha ~



~ Besday girl, my diamond ~



~ Hahahaha, done memasang belon, ok la tu tak kaku sangat.wakaaka~




~ Ok la kan hasil kerja mak ko ni nak hahaha, mak kawin pun tempah org tau, so kira mak ko ni kreative jugak la hahahaha ~



 
~ Aku memang panggil semua sedara mara y dekat2, tp paham2 jelah time bulan ramadhan masing2 pun ada program sendiri kan ~




~ Besday girls ni memang cool skt,hahaha~




~ Juadah buka puasa, beli je nak masak memang tak sempat nak mengejar ambik kek lagi kan ~




~ Nasi arab paksu, nasi arab feveret family aku skrg...hahaha. aku pun dah pandai masak nasi arab dah weiii...ceh bangga sikit :P ~















~ Kek feveret mawar. Hi5. ~



~ Tak sempat nak bergambar banyak2 masa besday maklumkan sibuk kejar makanan,hahahah.pose kan ~




~ Ambik gambar lepas semua org dah balik.hahaha ~




 ~ Tq papa.jd jurukamera kami setiap masa, hahaha ~



~ Happy birthday wan mawar adawiyah...papa love u, mama love u, abang love u, semua org pun love u. Takde apa yang mama dan papa harapkan melainkan dapat melihat adik sihat seperti skrg, alhamdulillah ya allah pinjamkan dia pada kami :) ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)