Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 12, 2012

Berhujung minggu di Jusco lagi

Assalamualaikum...

Sabtu lepas dari pagi sampai ke petang aku ditemani anak2 di rumah, bertiga.Husband pergi main futsal. Balik2 futsal husband ajak berjalan yelah kesian tengok kami kat rumah je kot :P, tapi dia kata nak tdo dulu kul 4 petang kejut dia.Aku tak sampai hati nak kejutkan biar dia bangun sendiri pastu baru g jejalan...

Mula2 ingat nak ke giant sbb nak betulkan kunci, dah terbayang2 keropok lekor sedap tu last2 hujan lepas tukar plan ke JJ la kemana lagi yang senang nak park bila ujan :)

G jusco boleh jugak beli seluar keje dia, dah banyak dah lusuh...pastu aku mcm biasa feve place is gnc :)


~ Feveret haikal selain boiboy, keteapi...gila klasik anak aku...ngeee, jumaat lepas baru je dapatkan koleksi terbaru bulan nov. Papa tengah sibuk mencari keretapi idaman hati haikal ~



~ Takpe dik, lagi sebulan dua adik plak boleh beli mainan banyak2 ye ~


Lepas tu g cari tempat makan, memandangkan mawar tdo kami pun singgah la makan, selalu tapaw je...minggu lepas kat KR minggu ni sebelah KR je Black Canyon...si haikal tu dah besar memang mudah bawak jalan, bagi je feveret dish dia duk la makan lagipun dia seronok tengok orang main kete control tu...



~Pilihan husband, tak habis pun bukan tak sedap tapi kenyang katanya ~


~ Aku macam biasa wajib makanan kesihatan...puiihhhhhh padahal jumaat tu melantak fish market :P ~,


~ Ngeee~



~ Tak nak duduk kat baby chair, sibuk nak duduk dalam troli...anak2 ~



~Jom makan ~

Notakaki : Haikal memang suka main keteapi dia....

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)