Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 21, 2012

wordless wednesday #samsung itu#

Assalamualaikum...

Berat hati nak melepaskan BB tetapi kerana BB tak dapat diselamatkan lagi (masalah kerosakan yang kerap & betul la orang kata BB ni cepat rosak) oleh itu ambil saja samsung itu...Mula2 malas nak beli tp husband offer, aku on je tu pun berpuluh kali dia offer sebenarnya tp sang isteri degil dan seboleh2 nya mempertahankan BB nya(serius sayang sangat dengan BB), yelah selagi elok dan boleh guna buat pe nak membazirkan, sayang duit oiii!...nasib samsung "murah" je,murah2 pun tetap besyukur sebab pemberian suami terchinta, kalau harap aku nak beli sendiri memang taklah pada "gadjet"(dari nokia tukar sony tukar BB semua suami yang belikan).



~ Best je samsung ni, malas nak pk iphone yang aku rasa harga dia tak masuk akal (bagi aku la) sbb aku rasa samsung lagi reasonable kot. ~

~ Nota kaki : Sebab dah biasa guna note & tab so tak kekok gunan samsung itu ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)