Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 26, 2012

Pujian Suami :)

Assalamualaikum...

Sabtu lepas, lepas solat subuh memang rutin aku kebiasaan akan lipat kain kalau ada kain yang dah siap diangkat suami kat tingkat 3,  biasalah tolong-menolong masing2 dah tahu tugas masing2 :)

Masa lipat kain suami rajin plak nak teman isterinya (teman berbual), ye suami ai suka sangat berbual :), tibe2 je dia tegur "muka awak licin la", ha!cakap lagi sekali?ni 1st tyme dia kata kulit aku licin selalu orang lain yang puji :P, pastu dia kata "dah hari2 tengok mana nak perasan saya ingatkan awak pakai make up, takkan kejadah nak pakai make-up pagi2".wah dia puji kulit aku gebus macam pakai make up uolssssss!!!!

Fitrah wanita  dan apa yang penting bagi isteri adalah pujian suami, pujian orang lain belakang kira.kalau suami  suka isteri pun tersangatlah suka :)

Pastu melihat anak2 tak bangun lagi, cuba memberanikan diri untuk capai baju nikah dan hasilnya :)


~ melompat2 mak sbb muat baju nikah, terus felling2 :P ~

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)