Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 26, 2012

Walimatul Urus Lin & Anip #Majlis Nikah#

Assalamualaikum...

Mesti tika dan saat ini PUAN lin saya tu tengah berhoneymoon :P


Alhamdulillah 20 Disember 2012 yang lalu kawan baik ai ni selamat diijabkabulkan dengan lelaki pilihan hatinya...tahniah lin. Tidak terucap dari bibir ini hanya hati dapat mengungkap segala2nya....



~ Di make up oleh kak mimi, kak mimi skrg dah jd make up artis u olls.Kak mimi memang fames kat tempat kitorg dan harga dia masih sama!...serius ko lawa mcm nora danish ~


~ Aku, yan, haida & jijah yang sempat datang masa dia sebelum nikah. Masa kat umah lin, jenuh mak lin explain kat orang yang aku, haida & jijah dah ada anak sbb risau ada yang kenan plak..#TDDMKA# ~


~ Masa sebelum nikah, lepas orang dah habis solat asar je, kami pun turun ke bawah...tok kadi yang sama masa aku nikah (hai ustaz saya dah ada anak 2 :P)..Tibe2 si haida mengingatkan masa aku nikah dulu, owh memang mencuit hati semua org ms tu, sekurang2 nya orang ingat majlis nikah saya :P ~


~ Alhamdulillah dengan sekali lafaz lin milik ko anip :P, tahniah!!!!!!!!!!!!! ~ 



~ Serius ko sangat gojes lin!! ~



~ Kebetulan jumpa haikal kat surat sebab nenek salmah (pengasuh haikal) bawak haikal turun surau, yeay jumpa anakku :P ~


Notakaki : Tak sangka plak ramai kawan2 aku jd silent reader aku :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)