Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 3, 2012

Mucha Day Out!

Assalamualaikum...

Seminggu lepas plan ngan all mucha (nina, edora, kyn & aizan) nak pergi jalan tar cari kain untuk jadi pengiring aizan :)

Macam biasa mintak izin suami nak pergi, suami macam biasa pasti izinkan dan kali ni dia nak ikut...katanya nak bawak haikal jalan...all mucha ok je, diorg sporting!

Tapi lastly, kyn tak dapat nak dtg sbb dia balik kampung dan nina kena keja sabtu tu...so kami keluar berlima *aku, aizan, edora, suami aku, dan haikal aku:)*...

Mawar tinggalkan kat pengasuh sbb mcm kesian nak angkut kat jalan tar yang panas tu, pengasuh mawar memang jaga budak sabtu ahad sbb dia jg anak doktor...

Pagi tu sarapan kat sogo dulu sebelum shopping kat gulatis & jakel...




~ Tq suami, kerana menjadi seorang suami yang sangat memahami dan bertolak ansur :) ~




~ Inilah si bakal pengantin tu, manis je kan ~



~ We all bershopping di gulatis, akhirnya ada jugak baju dari poplook :P ~



~ Aku menci dengan minah ni, kuat makan tapi badan maintain solid ok...ni pun bakal pengantin jugak bulan 6 tahun depan ~




~ Us, love mucha always ~




~ Ini pink pilihan edora, kami campur2 dua orang pakai pink & 2 org pakai turqoise ~




~ Aku pilih turqoise ini ~




~ Ambik kod siap2 nanti senang kyn & nina cari kain kat mana ~




~ Hahahahahahaha, edora kata "cool je kitorg jaga anak", yelah dari ko menjerit2 baik ko biarkan je, org paham budak lasak..ngeh2:P ~




~ Siap tunjuk dengan bai tu nak ambik bpe meter, kata nak buat peplum :P ~




~ Edora sibuk memilih kain nak buat kimono ~




~ Hahahahaha, laki mak reghda je. Tak pe dia paham :P ~



~ Lepas siap beli2 tu nak ke jakel, konon nak tengok2 je ~



~ ha ambik ko dalam2 nak tengok ~




 ~Laki aku siap masuk dalam fb lagi hasil rembatan kitorg, sporting kan laki i :) ~





~ Ngeh2...siap beli border lace, beli setengah meter je, nak letak kat pinggang.Setengah meter pun nak ngagis tengok harga ~



~ hasil rembatan, yang dua tu sebab ai nak buat sedondon batik dengan laki i :P ~

Notakaki : Lepas balik shopping tu, mereka datang lepak kat umah aku, sambil makan sambil tengok istanbul aku datang (astro 1st membawa wayang ke rumah anda )

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)