Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 24, 2012

Walimatul Urus Lin & Anip #Majlis Resepsi#

Assalamualaikum...

Memandangkan yan yang patut jd orang penting hari sabtu tu terpaksa tak dapat datang sbb ada hal lagi penting dari majlis kahwin (adik dia baru lepas bersalin buat majlis aqiqah), so lin mintak sangat aku jd pemberi bunga telur, nasib baik pengasuh haikal boleh jagakan mawar sementara aku nak menolong di majlis BFF aku tu, nenek g kenduri lin ngan mak long pastu terus balik kampung di johor. Haikal plak papanya jagakan. Thanks papa walaupun penat!!

Kul 11.30 tu dah janji ngan pengasuh haikal & pengasuh mawar nak pergi majlis lin tu dulu sbb lin buat kat dewan batu muda. Lepas pergi dengan hubby & pengasuh, balik tu terus ambik lin. Lin suh aku jd teman dia, yelah dulu dia teman aku skrg dia nak aku teman dia. Tak putus2 sms aku hari tu...



~ Mak & family along ~



~ Orang yang kepenatan baru balik indon ~

Dalam kul 12.30 tu lin sms bgthu dia nak gerak ke dewan dan kebetulan aku pun baru je sampai...



~ Yeay dapat jugak meneman lin :) ~



~ Kami sahabat sejati, dari zaman kanak2 hingga kini alhamdulillah :) ~


~ Masa untuk di arak, pengapit lin masih available ok :P ~


~ Di renjis2 di pilis ~



~ Comel la bff aku ni ~




~ amacam rasa bersanding??? :P ~




~ Aku si pemberi bunga telur ~


~ ALhamdulillah setelah hampir setahun menunggu nat disahkan hamil, tahniah my bff juga ~



~ Jijah & aini jugak bff aku :) ~



~ Bila tugas dah selesai aku harus mintak diri, lin pun paham aku dah berkeluarga dan sekurang2nya aku dah beri yang terbaik untuk majlis bersejarah bff aku ini, moga kamu berpuas hati ye sayang ~

Notakaki : Sedih ada, gembira ada, rindu pun ada padalah pagi tadi baru bersms hahahahahahahahaha :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)