Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

Cucuk 1 bulan =)


Today nak pergi bawak Wan Khalish Haikal untuk g cucuk 1 bulan....hari ni hanya aku g ngan laki aku, nenek tak dapat nak ikut....aku kena belajar uruskan khalish tanpa nenek, nanti lepas habis pantang senang nak ronda2 :P......................

 ~ Nasib tak kena tunggu lama, alamatnya terjah bilik solat dia la nak menyusu :P ~

Nasib Klinik pusrawi dekat ngan rumah, so tak la travel jauh2 sgt...hehehehe...lagipun aku amat malas nak g hospital pusrawi, g klinik dia je senang, sekejap pun sekejap.....khalish cucuk dia ngagis sikit tapi lepas kena pujuk dengan doktor dia senyap la...cute!!!!!!!!!

Sekarang khalish tak lena nak tdo, aku risau dia tak cukup susu....so aku tanya doktor, dia kata normal pasal dia dah mula nak aktif....doktor kata as long dia berak & kencing selalu maksudnya cukup susu, tengok berat dia jelah sebulan dah seberat 5kg!!!...hahahahahahahah, patutla lenguh tgn pn pza mendukungnya:P..naik 2.02 kg, masa lahir 2.98kg..

Actually dalam hati masih risau masalah tak cukup susu, sebab khalish kdg2 ada jugak mengamuk2 kalau menyusu.....adakah tanda tak cukup susu?...risau dia lapar je...

Alang2 klinik dekat ngan office, makanya laki aku ajak singgah office jap mahu isi borang cuti....makanya ramai la mengerumun dia, hehehehe...rasa rindu nak keje dan bersosial ngan teman sekerja  bila lihat mereka:P


 ~ Lena khalish di tilam VONO :P ~

Notakaki : Ada yang mengatakan aku sudah kurus :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)