Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

Khalish dah sebulan...


Today 03 Januari 2011...khalish dah sebulan, makanya aku dah berpantang dah 30 hari..

Makanya tinggal 14 hari je nak berpantang , yipeeeee!!!!!!!!!!!!!:P


~ Khalish wif nana..haiyak Mr. Pumkin tgk kamu dah hampir sm besar ngan si cumel nana :P~


~ Khalish tak suka kena bedung, dia akan mengeliat bdn dia smpi bedung tu terbuka :P ~

Ops, kesempatan nak berblog ketika mr. pumpkin lena tdo, aku nak wish slamat bertunang Cik Natrah,Confirm kau kawin aku, suami aku & mr pumkin akan hadir okeh :P 


~ tahniah Auntie Nat, makin bertambah kawan2 aku nak kawin ni :P ~

Notakaki : Kenapa hari2 asyik nak pk ais batu je????dulu ms preggy suka gigit air batu :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)