Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 8, 2011

Susu dalam botol :P


Hari ini masuk hari ke 34 aku berpantang, dalam 10 hari aku habis la pantang, yipee...mcm2 permintaan aku nak kat laki aku, smpi laki aku kata tak habis pantang mcm2 plan dalam otak...hehehehe..haruslah!!!

Kalau diikut2kan lagi 3 minggu je aku nak naik kerje, so aku nak practice bagi susu dalam botol kat khalish.....smlm aku dah start buat perahan setelah lama tak perah lepas khalish kuar wad dr kena Jaundis dulu. tapi hasil perahan tak sebanyak mcm hari tu, just dpatla      2 oz je tapi tadi perah dapat plak 4 oz!!!hepi sangat!!! insyallah kalau ada rezeki adalah air susunya lagi kan....tapi aku suh laki aku kirim kat aida beli manual breastpump sebab bila aku guna elektrik tu macam sakit je....


~  Brand anakku, okeh je guna dia okeh, sedap je.....w/pun tak semahal madela, tapi masih selesa menggunakannya....kang beli mahal2 tak guna membazir jugak kan, nasib spectra tu angah aku nye :) ~

Betul kata angah aku, budak laki ni dia tak demand pasal menyusu, dia main telan je...tak kisah la botol apa, puting apa....kalau nana dulu bukan main susah nak bgi susu perahan dlam botol, melalak2, botol pun memilih jugak...si khalish ni sekali suap je habis dia telan :)...hehehehe, alhamdulillah senang bagi susu dalam botol pada si khalish ni...

 ~ Pagi tdi nenek dia try bagi susu dalam botol kat khalish ~

Notakaki : Aku dah berjaya mandikan khalish sendiri tanpa bantuan nenek dan suami :P

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)