Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

Mak Uda habis berpantang, Mak Long Plak berpantang :)

Welcome to d'world adik kepada hakimot!!!Muhammad Danial Hareez!!!!!!!!!!...hehehe...Alahai mak long, sempat jugak ko makan2 sedap sebelum bersalin..hehehe...balik je dari ruzz aladdin dalam kul 12 malam tu mak long smula rasa akit2 dan transfer kimot g umah nenek dan dia ke hospital naluri...kul 345 pagi dah bersalin, along aku bersalin awal, bayi baru 7 bulan sbb due date dia patutnya 26hb Feb...alhamdulillah baby sihat., cuma kena masuk oksigen sbb doctor kata baby dah berak dalam perut so tak dapat nak ambil gmbr baby..2.3 kg dan boy...bak kata kak izan 3 bujang sepah la..kimot, khalish & adik kimot..hehehehe :)..gambar baby takde, insyallah baby kuar esok kalu ok....gmbr kitaorg yang gedik santai adalah :P


~ haikal pergi melihat dunia luar :P ~


~ Wif nana, before dia bertolak g s'pore ..nasib baek tak g lagi..hehehe:P ~


Lepas je tengok maklong, aku request kat laki aku nak g wangsa walk, nak lepas gian makan putu piring yang sangat terangkat tu..then boleh jalan2 lepas gian :P
 

 ~ Khalish berjalan2 ye :P ~


~ Rompers pak ngah bagi udah muat dong :P ~


 ~ Kimot yang snagt lasak :p ~
 

~ Khalish wif mummy & daddy :P ~

Setelah lepas hajat kat wangsa walk, kitaorg pun jalan2 cari makan la....laki aku kata bg tempat special meraikan orang habis pantang., kikikiki :)..kitaorg makan kat 4 season restoran....sangat terbaek tempat dia....rugi tak pergi...kalau nak pergi cukup tawaf 4 kali la sbb ada 4 musim...hari tu aku g musim bunga...nanti nak repeat g musim salji, panas & luruh....restoran ni laki aku kata penah masuk jalan2 cari makan, no wonder la dia tahu...aku tak tahu pun pasal restoran ni :P


~ Kimot & pak busunya :P ~


~ Ni suasana kat musim bunga :0, aku sempat tgk tempat musim salji sangat cantik, putih je :P..asal la blog ni tak leh nak update gambar2 lain ni! ~

Notakaki : Insyallah bulan 3 kami sekluarga nak buat aqiqah...kongsi buat dengan haikal, hareez & arriana sekali, wah sangat meriah!....kita berkenduri kendara bulan 3 nanti insyallah ye :)



No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)