Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

Thank You :(

Hai, masih bengang pasal tak leh nak upload gambar kat blog :(

Sepanjang aku duk kat rumah sepanjang cuti bersalin ni banyak cerita yang aku layan....tapi ada satu drama yang aku rasa sangat istimewa...make my cry okeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKu risau gak tak dapat habiskan drama korea ni bila naik kerja, tapi tadi dalam youtube ada okeh, lega sangat.....

 Drama Korean tv3, hari isnin smpi khamis jam 3 ptg.....

Aku mula tgk episod ke-4, so skrg ngah layan youtube nak tgk  dari episod  1 nak tahu cerita dari awal.....

Drama ni lain dari drama korea yang aku penah tgk....setiap plot dalam cerita ini sangat menarik & sedih...sedih smpi aku menitiskan air mata la....macam kadang2 rasa di awang2an pun ada :)

Cerita ini bukan cinta kekasih....tapi cinta pada anak & atoknya....anak dia yang ada AIDS dan dipinggirkan penduduk kampung yang agk pedalaman & kolot ttg AIDS & tentang atok yang nyanyok....dia terpaksa tabah hadapi semua ni & menjaga seorang diri tanpa suami dia....suami dia satu kampung je ngan dia....tapi ada konflik antara dia & mak suami dia...cerita yang penuh dengan konflik..

Menghadap youtube ni sambil menangis2 :)....rasa sedih la tgk cite ni so nak layan sampi TAMAT....best bangat !!!!

Notakaki : Masih melayan drama ini sementara khalish tidur nyenyak, nak tgk smpi ending walaupun tanpa ada sarikata BAHASA MELAYU..hahahahahahaha:)

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)