Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Mungkin "Ia" bukan rezeki Honey Madu tetapi rezeki buat "Wan Khalish Haikal"


Selamat Tahun baru semua, selamat membuka lembaran baru =)

Tahniah pada  Cik Natrah kerana memulakan tahun 2011 dengan detik yang agak bahagia, selamat bertunang buat kamu & semoga bersabar dalam usia pertunangan ni taw =)....aku pun nak membuka lembaran 2011 dengan entry yang realistik & agak membahagiakan jugak bagi aku & suami =)

Ingatkan impian sejagat ini tak tertunai untuk tahun 2010, tapi disaat2 akhir tahun 2010 berjaya jugak dapat....tetapi yang kesiannya suami aku la kan yang kena buat semua urusan sendiri sorang2 memandangkan aku ngah berpantang tapi bila rumah tu dah boleh diduduki  aku dah habis pantang =)....bukan senang nak membeli rumah dengan tahap kemampuan kita dan kesukaan kita ditengah2 bandar metropolitan ni...nak2 sekarang harga rumah makin naik & berharga....nak cari rumah yang sangat selesa tu susah sikit la kat tgh2 bandar ni, sekadar selesa sudah memadai...

Alhamdulillah Wan Khalish Haikal, ada jugak sebuah rumah milik kita sendiri walaupun tidak besar tetapi alhamdulillah cukup untuk kita berteduh =)

Nampaknya lepas ni mama kena berjimat cermat dlm. menguruskan perbelanjaan keluarga memandangkan tanggungan keluarga kita dah makin bertambah... :)tahun 2011 yang makin mencabar, insyallah rezeki tu ada dimana2....:)

Notakaki : Tak sabar nak habis pantang nak cuci2 mata kat IKEA & makan Meatball kat IKEA (tak habis2 ngan makan) =)

2 comments:

  1. wei, ko beli umah kat mane? jangan kata beli sebelah umah mak ko ye. nampak sangat nak membuli mak ko. hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahaha, aku beli sebelah umah mak aku pastu aku pecahkan buat 1 unit je...hahahahaha...bo tak?

    ReplyDelete

Tukang Komen :)