Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 27, 2012

Basikal baruku :P

Assalamualaikum.....

Semakin sihat mam melihat gelagat haikal ni, selalu menjadi gelak tawa kami...semalam bukan main seronok dapat basikal baru, asyik bermain kat garaj kereta sampai kul 11 malam tu :)...


~ Tengok la muka nakal dia tu...menangis2 nak balik pasar malam naik basikal baru (mcm pandai kayuh sangat :P ) ~


~ Main la puas2 sayang ~



~ Tak pandai kayuh lagi, guna kaki je dulu ~




~ Tak peduli dah mainan dalam rumah dah :P ~



~menyorok2 belakang moto plak ~

Notakaki : Lepas ni boleh mintak moto remote  plak eh kat papa :P

2 comments:

  1. suka tengok porch pza. tak sabar nak reno rumah jugak.

    ReplyDelete

Tukang Komen :)