Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 18, 2012

Selamat Hari Bapa :)

Assalamualaikum...





Actually tak tahu pun hari bpe ni berapa hari bulan, sbb hari2 kot boleh celebrate hari bape, ye dok???:P, ikut lah masing..tapi aku still nak wish hari bapa kat arwah ayah, bapak mertua dan papa kepada anak2 aku ni dan kepada semua bapa2 di dunia ni :)

Sape2 akan sayang bapaknya, betul tak?????...sama jugak macam aku, aku bersyukur dianugerahkan ayah macam ayah, ayah mertua macam tok wan dan papa kepada anak2 aku mcm papa haikal...

Kadang2 papanya lebih cerewet & lebih teliti menjaga anak dari aku, papa yang sangat sempurna di mata aku:)....bersyukur sangat  sbb anak2 aku dianugerahkan papa macam suami aku tu...anugerah tuhan paling indah buat aku, terima kasih ya allah:)

Notakaki : Selamat hari bapa papa, kami sayang papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)