Cinta Halal Ini

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

Nikmat "sakit perut" pada hujung kehamilan:)

Assalamualaikum...

Semalam seharian aku sakit perut, macam orang nak bersalin tu.20 minit dtg dan pergi sakitnya, masa sarapan tu diorg kata mcam tanda nak bersalin, better pergi check kat hospital.Terus je col hasben ajak g hospital pagi tu, sebab tak reda2 sakitnya...

G hospital nasib ruang sakit puan tu tak penuh, scan & jumpa doktor pun cepat je.Doktor kata mungkin disebabkan air ketuban dalam perut yang sangat banyak sbb baby tak besar lagi, masa anak 1st aku tak rasa mcm ni sbb dulu takde ruang sekarang dah ada ruang hasil buatan abang dia, so itu normal....mungkin kena banyak rest masa akhir2 ni.

Doktor terus buatkan 4D untuk aku, terus baby kata "tengok pipi baby awak tembam, dia tengah tdo nyenyak tu!!!!!!', owh iye memang sangat tembam, aku terus rasa hilang sakit perut tengok baby, ya allah besarnya kuasamu....hasben pun excited tengok anak dia...nikmat sakit tu tak setanding dengan nikmat dapat melihat baby dalam perut ni, ya allah, ya allah, ya allah!!!!

Masa anak 1st tak berkesempatan buat 4D, baru sekrg dapat buat 4D...alhamdulillah ya allah....tapi best jugak kena talbiah dengan doktor pasal aku malas makan "kalsium"!panjang bebelan dia, tq doktor :p

Notakaki : Hari ni ada expo baby & mummy kat PWTC, wajib pergi nak borong barang2 adik haikal...takut tak sempat dah(boleh cari pinky2 :) )

No comments:

Post a Comment

Tukang Komen :)